21 Temmuz 2013 Pazar

Benim Adım Khan hd izle izleyebilirsiniz.


Orjinal adı My Name is Khan olan filmimizde Benim Adım Khan İndir

 

Rızvan Khan çocukluğunu annesi ile birlikte küçük ve ıssız bir köyde geçiren müslüman bir ailenin çocuğudur.  Annesinin ölümünün ardından Amerika'ya kardeşinin yanına gider. Rızvan amerika'da tanıştığı Mandira adından bir kadına aşık olur , kadın dul ve hindu kökenlidir , ikisi evlenirler.

 

Rızvan Khan otizmin bir çeşidi olan Asperger sendromu hastasığına yakalanır. Hastalık ömür boyu sürmekte ve sosyal etkileşime varar veren , sürekli tekrarlanan davranışlara yol açan ve beyin gelişimini engelleyen bir hastalıktır. Amerika'da yapılan 11 Eylül saldırıları sırasında  Mandira'nın oğlu terörist bir takım insanlar tafarından feci şekilde dövülerek öldürülür. Sebebi ise annesinin müslüman biri ile evlenmesidir. anlatılmaktadır.

Benim Adım Khan hd izle filminin yönetmenliğini ise Karan Johar yapmıştır. Benim Adım Khan hd izle 2010 yapımı olup tarihinde gösterime girmiştir.


Filmin Fragmanı :





tamamını izlemek içintıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder